czwartek, 10 czerwca 2010

Przypominam - oferta lokaty optymalnej tylko do 10 czerwca.

No więc przypominam osobom które w najbliższym czasie planują założyć jakieś lokaty, że warto założyć je w Open Finance więcej tutaj: http://openonline.pl/lokaty/.

A że oferta jest do 10 czerwca więc warto dziś złożyć trochę wniosków (jeśli ktoś ma tam już konto).
Najlepiej tych na 6 miesięcy w kwocie po 549,12 zł (bo lokaty na 3 miesiące są mniej oprocentowane a w przeciągu 12 miesięcy mogą zajść jakieś zmiany w stopach procentowych więc może będzie warto założyć je ponownie niż zakładać je teraz na 12 miesięcy).

Wydaje mi się, że już niedługo OF również obniży procenty na swoich lokatach, jest to spowodowane dużym cieciem procentów np. przez mBank.

Do tego po trzech telefonach pewnego pana z Open Finance dałem się namówić na założenie konta optymalnego link tutaj: http://openonline.pl/konta/kontooptymalne/

Sprawdzę na własnej skórze jak ono wygląda i czy się opłaca. Pamiętajcie tylko aby nie brać nawigacji :).
Aby dostać nawigację trzeba spełnić wiele warunków (mogą one być trudne do spełnienia). Regulamin jest podani niżej na stronie której link zamieściłem wyżej. Jeśli się nie spełni warunków określonych w regulaminie to "W razie braku regularnych wpływów Bank obciąży rachunek Klienta kwotą 150 zł." Więc decyzję podejmijcie sami.

Jeśli coś z tym kontem będzie nie tak lub po krótkim czasie zmieni się tabela opłat i prowizji tak jak to było w przypadku Aliora, to z niego zrezygnuję. Na razie zapowiada się obiecująco.

W następnym poście zrobię również remanent swoich rachunków bankowych i różnych usług. Zorientuję się co jest mi potrzebne a co nie ( i czego potrzebuję w usługach bankowych a z czego warto byłoby zrezygnować).

7 komentarzy:

  1. czemu akurat na 549,12 zł?
    wg obliczen w open online (https://wnioski.openonline.pl/lokatowe/102/)
    juz od kwoty 549,00 dostajemy 31.91 odsetek.
    --
    pzdr, Filip

    OdpowiedzUsuń
  2. kalkulator openfinance źle liczy :) więcej możesz przeczytać tutaj :
    http://appfunds.blogspot.com/2010/06/lokata-optymalna-nie-wierz.html

    OdpowiedzUsuń
  3. a poza tym wrzucając kwotę 549,12 zł na lokate optymalną 6 miesięcy lub 12 miesięcy bedziesz miał dziennie 9 groszy odsetek i wystarczy że pomnożysz je przez ilość dni twojej lokaty (np. 6 miesięcy to nie zawsze tyle samo dni jedne miesiace mają po 31 dni inne po 30 dni więc od tego też zależy)

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja z innej beczki :-)
    Ceny mieszkań będą nadal spadać. Zagranicznym oplaca się zapłacić karę w wysokości 5% ceny mieszkania, aby tylko wycofać się z inwestycji...
    http://www.rp.pl/artykul/8,492682_Klienci_rezygnuja_z_mieszkan_w_Ostoi_Wilanow.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również tak uważam, choć zawsze mogę się mylić.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam pytanie czy ktoś ma konto optymalne może?? czy spełnia ono wasze oczekiwania???

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja założyłem konto optymalne i już dosyć długo nie dostałem karty debetowej do tego konta. Więc trochę sobie olewają klientów, mimo tego, że się przypomniałem informując poprzez maila, ze karta nie dotarła. W odpowiedzi dostałem, że to nie ich wina tylko firmy dostarczającej karty. Trochę kiepskie wyjaśnienie.

    OdpowiedzUsuń