poniedziałek, 3 marca 2014

Byle do przodu

Dawno już nie pisałem ale znów wydarzyło się wiele w moim życiu. Jeśli dzieje się dużo i jest to związane z pewnym stresem i dyskomfortem to zapominam o innych sprawach w tym o blogu i zajmuję się tylko najpoważniejszymi problemami.

Pojawia się nadal wiele komentarzy nawet pod starszymi wpisami i to mnie zmotywowało dziś do kolejnego wpisu.

Co się wydarzyło?

Kolejna zmiana pracy i kolejne doświadczenia. Powracam do działalności gospodarczej czyli pracy w tej formie zamiast na umowę o pracę.

W następnym wpisie napiszę co zrobić aby więcej zarabiać (na podstawie własnych doświadczeń).

Napiszę również o tym dlaczego wolę własną działalność niż umowę o pracę (co również wiąże się z powyższym).

3 komentarze:

  1. Własna działalność gospodarcza jest ok - czekam w takim razie na informacje od Ciebie, dlaczego jest ona lepsza w Twoim przekonaniu niżeli etat.
    Leon.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeczytałam z ciekawością Twojego bloga w całości "od a do z". Szczerze gratuluję Ci sukcesu w efektywnym oszczędzaniu i gdzieś tam w środku bardzo Ci zazdroszczę. Ja zamiast oszczędzać, obecnie zawzięcie i z wielką determinacją wychodzę z długów, które narobiłam przez własną głupotę. Szkoda, że nie znalazłam wśród Twoich wpisów, czegoś na ten temat, bo Twoje wpisy są bardzo motywujące...

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki za Twoją działalność. Zawsze patrz w tę pozytywną stronę. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń