środa, 1 lutego 2012

Jak dostać za darmo bezprzewodowy internet na 3 lata?

Jeśli chcesz dostać bezprzewodowy internet za darmo to warto zainteresować się siecią AREO2.

Polecam wejść na stronę http://www.aero2.pl/index.html i tam zapoznać się z ofertą.

Dlaczego ten internet jest bezpłatny? Cytując komunikat ze strony:
"W wyniku spotkania Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej (dalej ”Prezes UKE”) z zarządem spółki Aero 2 Sp. z o.o. (dalej „Spółka” lub „Aero2”), które odbyło się w dniu 20 lipca 2011 r. i dotyczyło realizacji przez Spółkę obowiązku wynikającego z decyzji Prezesa UKE z dnia 10 listopada 2009 r. dotyczącej rezerwacji na rzecz Aero2 częstotliwości z zakresu 2570-2620 MHz (dalej „Rezerwacja”),w zakresie zapewnienia bezpłatnego dostępu do Internetu podjęto decyzje o konieczności wprowadzenia zmian w zakresie zasad zapewniania bezpłatnego dostępu do Internetu."
http://www.aero2.pl/pdfs/bezplatny-internet-komunikat-spotkanie-UKE-A2-20072011.pdf

Co to oznacza?
Oznacza to tyle, że spółka dostała częstotliwość od Prezesa UKE i w zamian musi udostępnić internet za darmo przez 3 lata.


Kartę sim można odebrać w jednym z kilku punktów Sferi w Warszawie lub zamówić przez internet i dostać kartę przesyłką pocztową. Wymagana jest zwrotna kaucja 20 zł za kartę sim. Jedyny warunek aby korzystać z internetu to posiadanie telefonu lub modemu 3G obsługującego częstotliwość 900MHz i bycie w zasięgu sieci (do sprawdzenia na stronie Areo2).
Ja używam tego internetu w smartfonie i działa bardzo poprawnie. Więcej informacji należy szukać w internecie.

Polecam.

10 komentarzy:

  1. Ciekawe tylko jaka prędkość jest tego bezpłatnego internetu? Zazwyczaj jest tak że na coś się napalamy co jest w promocji oferowane i niestety zero z tego korzyści.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to można znaleźć informacje w internecie, przez rok ma być 216 kb/s a potem 512 kb/s mała prędkość ale to jest technologia LTE, działa świetnie i szybko nawet skype z wideorozmową i youtube świetnie chodzą, no i najważniejsze że za darmo

      Usuń
  2. Testował już ktoś?

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba jeszcze nikt, ale być może będę pierwsza :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja testuję internet w smartfonie od pewnego czasu. Działą świetnie. Wszędzie zasięg gdzie do tej pory byłem. Nawet przy tak małej prędkości youtube i inne strony wczytują się szybko. Polecam coś takiego dla małych firm i osób prywatnych do domów. Jeśli tylko potrzebujecie maila i przejrzeć proste stronki internetowe.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zamówiłam jeszcze w połowie lutego, w piątek dostałam maila że wysłali listem poleconym. Prędkość obsługi to oni mają tragiczną, nawet jeśli o tym uprzedzają na stronie - ale pewnie tylko po to, by ludzi zniechęcić.
    We Wrocławiu będzie zasięg, ale wzięłam kartę by spróbować zasięgu w małych nadmorskich miejscowościach gdzie z innymi sieciami jest problem. Tam docelowo będzie używana karta, mam nadzieję, że się sprawdzi. Po Wielkanocy będą mogła zaraportować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja wrzuciłem w smartfona (Sony Ericsson Arc) i tam jest taka opcja Łączność -> Tethering i przenośny punkt dostępowy -> Przenośny punkt Wi-Fi i teraz mam poprzez wifi internet w komputerze ze smartfona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tutaj gazeta.pl opisała to również dokładnie
    http://technologie.gazeta.pl/internet/1,104530,11527105,Aero2___Internet_za_darmo_dla_kazdego__Jak_z_niego.html

    OdpowiedzUsuń
  8. mam areo2 z modemem huawei 3131 działa dobrze,ostatnio byłem w Sarnowicach obok Otmuchowa nie działał,słaby zasieg

    OdpowiedzUsuń
  9. Pewnie każdy by chciał przez 3 lata za internet nie płacić! Ale jeśli już płacić trzeba to ważne aby ta oferta była naprawdę rozsądna i korzystna. Tak aby korzystając z tego internetu móc swobodnie pracować, spędzać czas na rozrywce bez denerwowania się że coś działa za wolno. Na pewno oferta od https://fiberlink.pl/ z Małopolski jest godna uwagi, oferuję internet światłowodowy jak i radiowy.

    OdpowiedzUsuń