wtorek, 2 marca 2010

Darmowe konto - konto internetowe.

Czyli kilka moich sposobów na konta bankowe i nie tylko. W telewizji mnóstwo jest reklam na ten temat, ale teraz chciałbym przedstawić moje propozycje, z których korzystam lub planuję skorzystać.
Głównym celem było posiadać niezbędne dla mnie produkty bankowe i oczywiście wszystkie za darmo.

Oto lista i potrzebne mi produkty bankowe oraz zastrzeżenia.


mBank:

Zalety:
- darmowe konto (brak opłat za prowadzenie i wydanie karty debetowej),
- darmowe przelewy do wszystkich banków,
- konto internetowe – wszystkie przelewy, zakładanie lokat itp. przez internet,
Wady:
- darmowe wypłaty z tylko niektórych bankomatów (relatywnie na to patrząc jest ich jednak bardzo dużo),
- brak oddziałów i możliwości wypłaty większej ilości pieniędzy w kasie

Więc aby uzupełnić potrzebne mi produkty bankowe założyłem sobie również 2 konta oszczędnościowe jedno w euro a drugie w złotych w

PKO BP:

Zalety:

- w przypadku kont oszczędnościowych nie ma opłat za prowadzenie takich kont,
-dostęp do takich kont przez internet – iPKO,
-możliwość posiadania kont oszczędnościowych w walutach obcych,
-możliwość wypłat środków zgromadzonych na rachunkach oszczędnościowych w kasach oddziałów banku(tylko pierwsza wypłata jest bezpłatna),
- świadomość trzymania oszczędności w dużym polskim banku,

Wady:
- prowadzenie konta i karty debetowe są płatne(więc założony mam tylko rachunek oszczędnościowy),
- niskie oprocentowanie lokat i rachunków oszczędnościowych,
- w przypadku dokonywania jakichś transakcji dużo czasu należy poświęcić na czekanie w kolejkach (ale można wypłacić i euro i zł w kasie).

To tyle na dzisiaj w kolejnym poście opiszę Alior i dlaczego w niedługim czasie założę sobie prawdopodobnie konto  w Deutsche Banku.

1 komentarz:

  1. Ja przede wszystkim najczęściej korzystam z kantoru internetowego https://cinkciarz.pl/ gdyż jestem do niego najbardziej przekonany. Tym bardziej, że od dawna wymieniam w nim walutę i wiem jak bezpiecznym miejscem jest ten kantor internetowy.

    OdpowiedzUsuń